FORGOT YOUR DETAILS?

Формування вміння вчитися впродовж життя на уроках математики через акмеологічний підхід

Методична розробка вчителя математики
Рівненської ЗОШ № 27
Шатохіної Г.В.
Рівне – 2017

У методичній розробці подано матеріали з досвіду роботи вчителя математики Рівненської ЗОШ № 27 Шатохіної Г. В. щодо формування ключової компетентності учнів уміння вчитися впродовж життя на уроках математики через акмеологічний підхід. Описано досвід та запропоновано розробки уроків математики, які демонструють практичний підхід учителя щодо реалізації теми досвіду.
У розробці запропоновано впровадження акмеологічного підходу щодо формування компетентностей учнів та вказано на переваги його використання. Формування компетентностей учнів зумовлене не тільки реалізацією відповідно оновленого змісту освіти, але й ефективних методів та технологій навчання.

Завантажити файл у pdf форматі

TOP