Шостак Ольга Олексіївна,
вчитель математики Рівненського
природничо-математичного ліцею «Елітар»
У даній методичній розробці подано матеріали з досвіду роботи вчителя математики Рівненського природничо-математичного ліцею «Елітар» Шостак О.О. щодо застосування графічних диктантів на уроках геометрії в 9 класі.
Практична значущість даної розробки полягає в тому, що застосування її на уроках підвищує рівень активності та мотивації до вивчення математики; уміння застосовувати набуті знання в реальному житті та в нестандартних ситуаціях; розвивати логічне мислення, кмітливість, пам’ять, самостійність; розуміти зміст питань, тверджень та вміти їх пояснити або спростувати.
Графічні диктанти є одним із ефективних засобів здійснення зв’язку між учителем і учнями. Проведення математичних диктантів сприяє розвиткові в учнів логічного мислення, підвищенню їх математичної культури, збагаченню математичного мовлення.
Застосування графічних диктантів на уроках геометрії