SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!
Рівненська обласна універсальна наукова бібліотека      e-mail: scherban.r@gmail.com

Освітній навігатор

  • Головна
  • Новини
  • Нова школа
    • Конспект уроків
      • Фізика
      • Алгебра
      • Хімія
      • Астрономія
      • Біологія
      • Історія
      • Географія
      • Математика
      • Економіка
      • Українська мова
      • Українська література
      • Зарубіжна література
      • Іноземна мова
      • Фізична культура
      • Художня культура
      • Трудове навчання
      • Захист Вітчизни
      • Позакласна робота
    • Дошкільна освіта
    • Початкова школа
    • Досвід роботи
    • Цікаво знати
  • Особлива дитина
    • Інклюзія
  • Батьки і школа
    • Булінг
  • Виші вчителю
    • МЕГУ ім. С.Дем’янчука
    • РДГУ
    • РОІППО
    • Передвища освіта
  • Література педагогу
  • Home
  • Новини
  • Нова школа
  • Інклюзія
  • Асистент вчителя та асистент дитини виконують різні функції та мають різні обов’язки – роз’яснення МОН
21.01.2021
Понеділок, 21 Вересень 2020 / Published in Інклюзія

Асистент вчителя та асистент дитини виконують різні функції та мають різні обов’язки – роз’яснення МОН

Міністерство освіти і науки України розробило методичні рекомендації щодо функцій та обов’язків асистента вчителя та асистента учня (дитини), які виконують різні функції та мають різні обов’язки. Рекомендації оприлюднено на сайті МОН.

На підставі заяви батьків дитини з ООП у школі в обов’язковому порядку утворюються  інклюзивні класи, в яких разом з іншими учнями навчаються одна, дві або три дитини з ООП. Для роботи в такому класі в штат школи вводиться асистент вчителя.

Асистент вчителя – це педагогічний працівник, що призначається на посаду керівником закладу освіти, має педагогічну освіту та забезпечує особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу. Асистент вчителя, зокрема, зобов’язаний:

https://mon.gov.ua/ua/news/asistent-vchitelya-ta-asistent-ditini-vikonuyut-rizni-funkciyi-ta-mayut-rizni-obovyazki-rozyasnennya-mon

  • Tweet

What you can read next

МОН розробило стратегічні напрями розвитку інклюзивної освіти до 2030 року
Інклюзивна освіта : новини літератури (4 кв. 2020 р.)
Корекція звуків [С], [Ч], [Ш], [Ж]

1 Comment to “ Асистент вчителя та асистент дитини виконують різні функції та мають різні обов’язки – роз’яснення МОН”

  1. пгу мос ру личный кабинет says :Відповіcти
    25.09.2020 at 09:18

    Водночас асистент учня (дитини) – не педагогічний працівник, що супроводжує учня і не втручається в освітній процес. Ним може бути один із батьків, уповноважена ними особа або соціальний працівник. Асистент може бути присутній під час уроків та позакласної роботи, допомагати у пересуванні, відвідуванні туалету, переодяганні, харчуванні дитини в школі тощо. Якщо дитина з ООП переходить на індивідуальну форму навчання, клас, до якого входить така дитина, не вважається інклюзивним.

Залишити відповідь Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні коментарі

  • Щербан Раїса до Інклюзивна освіта : новини літератури (4 кв. 2020 р.)
  • Щербан Раїса до Новини педагогічної науки та практики за 4 квартал 2020 року
  • Алла до Новини педагогічної науки та практики за 4 квартал 2020 року
  • виды гравировки до Інклюзивна освіта : новини літератури (4 кв. 2020 р.)
  • Тамара до “Найкращий інтерактивний урок”. Всеукраїнський конкурс для вчителів

Recent Posts

  • ЛІТЕРАТУРНИЙ ПОРТРЕТ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА: ОСОБИСТІСТЬ НА ТЛІ ДОБИ (ДО 100-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ПИСЬМЕННИКА

    У статті репрезентовано літературний портрет Ол...
  • ВИВЧЕННЯ ЖИТТЄПИСУ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ШКОЛІ

    Лілія Овдійчук, кандидат педагогічних наук, доц...
  • Вивчення життєпису Миколи Гоголя на уроках зарубіжної літератури

    Лілія Овдійчук, кандидат педагогічних наук, доц...
  • ДЖОЗЕФ КОНРАД ЯК ОСОБИСТІСТЬ: ЛІТЕРАТУРНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ

    Овдійчук Лілія Миколаївна, кандидат педагогічни...
  • ПАВЛО ГРАБОВСЬКИЙ ЯК ОСОБИСТІСТЬ: ДО ПИТАННЯ ВИВЧЕННЯ БІОГРАФІЇ ПИСЬМЕННИКА У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ ТА ВНЗ ЗА ПЕРШОДЖЕРЕЛАМИ НА ОСНОВІ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ

    Овдійчук Лілія Миколаївна, кандидат педагогічни...

Archives

  • Січень 2021
  • Грудень 2020
  • Листопад 2020
  • Жовтень 2020
  • Вересень 2020
  • Серпень 2020
  • Липень 2020
  • Червень 2020
  • Травень 2020
  • Квітень 2020
  • Березень 2020
  • Лютий 2020
  • Січень 2020
  • Грудень 2019
  • Листопад 2019
  • Жовтень 2019
  • Вересень 2019
  • Серпень 2019
  • Липень 2019
  • Червень 2019
  • Травень 2019
  • Квітень 2019
  • Березень 2019
  • Лютий 2019
  • Січень 2019
  • Грудень 2018
  • Листопад 2018
  • Жовтень 2018
  • Вересень 2018
  • Серпень 2018

Categories

  • Алгебра
  • Батьки і школа
  • Без категорії
  • Біологія
  • Булінг
  • Виші вчителю
  • Всесвітня історія
  • Географія
  • Досвід роботи
  • Дошкільна освіта
  • економіка
  • Зарубіжна література
  • Інклюзія
  • іноземні мови
  • Інформатика
  • історія
  • Історія України
  • Конспект уроків
  • Література педагогу
  • Математика
  • МЕГУ ім. С.Дем'янчука
  • Музика
  • Нова школа
  • Новини
  • Основи здоров’я
  • Особлива дитина
  • Позакласна робота
  • Початкова школа
  • Правознавство
  • РДГУ
  • РОІППО
  • Сценарії
  • Трудове навчання
  • українська література
  • українська мова
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Хімія
  • Художня культура
  • цікаво знати

Мета

  • Увійти
  • RSS записів
  • RSS коментарів
  • WordPress.org

© 2018. All rights reserved. Рівненська обласна універсальна наукова бібліотека    scherban.r@gmail.com Щербан Раїса Миколаївна

TOP