SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!
Рівненська обласна універсальна наукова бібліотека      e-mail: scherban.r@gmail.com

Освітній навігатор

  • Головна
  • Новини
  • Нова школа
    • Конспект уроків
      • Фізика
      • Алгебра
      • Хімія
      • Астрономія
      • Біологія
      • Історія
      • Історія України
      • Географія
      • Математика
      • Економіка
      • Українська мова
      • Українська література
      • Зарубіжна література
      • Іноземна мова
      • Фізична культура
      • Художня культура
      • Трудове навчання
      • Захист Вітчизни
      • Позакласна робота
    • Дошкільна освіта
    • Початкова школа
    • Досвід роботи
    • Цікаво знати
  • Особлива дитина
    • Інклюзія
  • Батьки і школа
    • Булінг
  • Виші вчителю
    • МЕГУ ім. С.Дем’янчука
    • РДГУ
    • РОІППО
    • Передвища освіта
  • Література педагогу
  • Home
  • Новини
  • Особлива дитина
  • Формування соціальних компетентностей на уроках ритміки
23.04.2021
Середа, 02 Вересень 2020 / Published in Особлива дитина

Формування соціальних компетентностей на уроках ритміки

Чапліної Ганни , вчительки  ритміки вищої категорії,

старшого викладача Рівненського навчально-реабілітаційного

центру «Особлива дитина».

У розв’язанні завдань, спрямованих на нормалізацію та стабілізацію взаємин дитини з особливими потребами із світом, актуальності набуває ритміка в комплексі кореційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Одне з основних завдань уроків ритміки – допомогти дітям опанувати засоби сприйняття, зокрема, розвиток дрібних м’язів рук, координацію рухів, сприйняття тіла у просторі, розвиток скоординованих рухів, розвиток артикуляційного апарату.

формування соціальних компетентностей

  • Tweet

What you can read next

Формування читацької компетентності учнів із особливими освітніми потребами
Розвиток дрібної моторики пальців рук, наочно- образного мислення, процесів узагальнення, уміння відрізняти суттєві ознаки від несуттєвих, зорового сприйняття, уваги та рухової пам’яті
Розвиток дрібної моторики рук, уміння встановлювати подібність за суттєвими та несуттєвими ознаками, уміння знаходити суттєвий зв’язок між предметами, вчити розрізняти та називати частини доби як на малюнках, так і в повсякденному житті

Залишити відповідь Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні коментарі

    Recent Posts

    • Народна мудрість на уроках в початкових класах

      Марчук Л.В., вчителька початкових класів, КЗ Ло...
    • Корекція, закріплення правильної вимови звуку [ц]

      Філіпчук Юрій Степанович, вчитель індивідуально...
    • Як організувати та підтримувати спілкування і взаємодію дітей в інклюзивному класі. Частина 2

      Марія Марковська Публікуємо другу частину статт...
    • Як використовувати діалог, переговори та дебати на уроках – посібник для всіх учителів від Британської Ради

      Анна Степанова-Камиш Уміння вести аргументовани...
    • Що таке емоційний інтелект, ненасильницьке спілкування та як мирно розв’язувати конфлікти

      Ольга Головіна Складність розв’язання конфлікті...

    Archives

    • Квітень 2021
    • Березень 2021
    • Лютий 2021
    • Січень 2021
    • Грудень 2020
    • Листопад 2020
    • Жовтень 2020
    • Вересень 2020
    • Серпень 2020
    • Липень 2020
    • Червень 2020
    • Травень 2020
    • Квітень 2020
    • Березень 2020
    • Лютий 2020
    • Січень 2020
    • Грудень 2019
    • Листопад 2019
    • Жовтень 2019
    • Вересень 2019
    • Серпень 2019
    • Липень 2019
    • Червень 2019
    • Травень 2019
    • Квітень 2019
    • Березень 2019
    • Лютий 2019
    • Січень 2019
    • Грудень 2018
    • Листопад 2018
    • Жовтень 2018
    • Вересень 2018
    • Серпень 2018

    Categories

    • Алгебра
    • Батьки і школа
    • Без категорії
    • Біологія
    • Булінг
    • Виші вчителю
    • Всесвітня історія
    • Географія
    • Досвід роботи
    • Дошкільна освіта
    • економіка
    • Зарубіжна література
    • Інклюзія
    • іноземні мови
    • Інформатика
    • історія
    • Історія України
    • Конспект уроків
    • Література педагогу
    • Математика
    • МЕГУ ім. С.Дем'янчука
    • Музика
    • Нова школа
    • Новини
    • Основи здоров’я
    • Особлива дитина
    • Позакласна робота
    • Початкова школа
    • Правознавство
    • РДГУ
    • РОІППО
    • Сценарії
    • Трудове навчання
    • українська література
    • українська мова
    • Фізика
    • Фізична культура
    • Хімія
    • Художня культура
    • цікаво знати

    Мета

    • Увійти
    • RSS записів
    • RSS коментарів
    • WordPress.org

    © 2018. All rights reserved. Рівненська обласна універсальна наукова бібліотека    scherban.r@gmail.com Щербан Раїса Миколаївна

    TOP