Левечко В. К., вчитель (практичний психолог)
Степангородського НВК Володимирецького району
Даний посібник висвітлює сучасні підходи в освітньому процесі щодо формування в учнів здорового способу життя. Акцентується, що навчання учнів здоровому способу життя повинно бути системніше і сприяти гармонійному розвиткові їх психофізичних здібностей. Воно передбачає систематичний комплекс заходів, спрямованих на усвідомлення здорового способу життя, як цінності шкільного колективу. Щоб бути здоровим, необхідні здорові життєві навички і звички, мотивація до збереження та постійного зміцнення здоров’я.
В практичній частині подано результати дослідження, яке проводилося в Степангородській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Володимирецького району Рівненської області. Мета дослідження: виявити в класному колективі учнів, які потребують протитютюнової, антиалкогольної допомоги; визначити, наскільки актуальні для даного класу проблеми алкоголю, тютюнопаління.