Деменчук Оксана Георгіївна,
вчитель зарубіжної літератури Рівненського НВК№2 «Школа-Ліцей»
Урок зарубіжної літератури в 11 класі
Мета:
– ознайомити учнів із сутністю поетичної реформи Аполлінера, простежити шлях творчого становлення поета-авангардиста, дати учням розуміння його внеску у розвиток світової поезії, особливих рис стилю та сутності нововведень поета-реформатора через аналіз його віршів «Лореллея», «Міст Мірабо» та каліграми «Зарізана голубка та водограй»;
– з’ясувати основні риси кубофутуризму;
– розвивати усне мовлення, критичне мислення школярів;
– формувати інформаційно-комп’ютерну компетентність учнів;
– продемонструвати можливості розширення простору вірша завдяки синтезу поетичної мови та графіки та підготувати учнів до сприйняття синтетичної форми вірша (каліграми);
– формувати навички аналізу перекладу ліричного твору із залученням тексту мовою оригіналу;
– виховувати творчу креативну особистість, здатну загострено відчувати власне існування як частки світобудови; змусити замислитися про особисту відповідальність кожної окремої індивідуальності за майбутнє всього світу, людства.
Завантажити файл у форматі pdf
Завантажити: Додаток 1 , Додаток 2 ,
Додаток 3
Додаток 4