Упорядник: Лівенда Валентина Антонівна, вчитель хімії,
вчитель першої кваліфікаційної категорії
Рівненської ЗОШ I-III ступенів № 1 ім. В. Короленка Рівненської міської ради
Важливою частиною процесу навчання є контроль результатів навчання. Його мета полягає в тому, щоб визначити, в якій мірі досягнуті цілі навчання.
Контроль результатів навчання дозволяє учню коректувати свої знання та уміння. Форми контролю залежать від способу організації або подачі інформації від учнів до вчителя. Розрізняють індивідуальну, диференційовану, групову, експериментальну, усну, письмову, комп’ютерну форми контролю знань учнів.
Важливою і актуальною є письмова форма контролю знань, яка включає такі методи: хімічний диктант, контрольна робота, самостійна робота тощо. На власному досвіді переконалася, що важливе значення в освоєнні предмета відіграють хімічні диктанти як одна з форм письмової перевірки знань. Під час проведення диктантів створюється атмосфера психологічного комфорту, що досягається в ситуації успіху, коли кожен учень включений у роботу, коли незрозуміле стає доступним.