Рейтинг Користувача: / 5
НайгіршеНайкраще 
Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові.
5 клас

Автор: Цюрко Т. Г., Семчук Д. Б.. Власюк О. О.

Мета: ознайомити учнів з особливостями будови речень із прямою мовою, інтонацією в них, навчити розрізняти слова автора і пряму мову в реченні; розвивати вміння ставити і пояснювати розділові знаки при прямій мові; розвивати культуру усного й писемного мовлення, логічне мислення, пам’ять, увагу, емоції.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Підготовка учнів до сприймання нового матеріалу. Ознайомлення з уривком «Легенди про Золоте Зернятко Істини» В. Сухомлинського. Створення проблемної ситуації щодо розділових знаків у реченнях з прямою мовою. Проаналізувати наведені приклади і сформувати правила вживання розділових знаків. Відновлення речень з прямою мовою у зв’язному мовленні. Прочитати текст. Назвати учасників дії. Виписати речення з прямою мовою, розставивши розділові знаки. Трансформація складних речень на речення з прямою мовою. Замінити подані речення на речення з прямою мовою. Накреслити їх схеми і пояснити розділові знаки. Сприймання й відтворення висловлювання з прямою мовою. Підготувати усний переказ з прямою мовою, використовуючи подані схеми.

Підсумок. Запитання. Що називають прямою мовою? Яка інтонація властива реченням з прямою мовою? З якою інтонацією вимовляється пряма мова, а з якою – слова автора?

Домашнє завдання. Скласти невелику розмову з другом на тему: «Подорож у гори».

Джерело: 
http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9F%D1%80%D1%8F%D0%BC%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0._%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8

Вашу публікацію на сайті може засвідчити Сертифікат

mini

Опитування

Яку рубрику нашого сайта Ви найчастіше використовуєте для роботи?