Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

На початку 1960-х років в одній із лабораторій США йшла робота над проектом, який мав величезні потенційні можливості для реформування освіти. Професор Дональд Бітцер, інженер-електрик з університету в Іллінойсі, створює одну з перших у світі навчальних машин. Уже до 1972 року розроблене їм програмне забезпечення вийшло за рамки одного контрольного класу й починає використовуватись по всій Америці.
З розростанням таких тенденцій у суспільстві одночасно посилилися певні спекуляції та побоювання, чи зможе комп'ютер замінити викладача.

Комп'ютери в той час розглядались як гігантські мозки для того, щоби контролювати наше життя», ‑ каже історик Брайан Дір. Програмне забезпечення, розроблене Бітцером, відоме як логічне програмування автоматизованих процесів навчання «Платон», ставило за мету давати учням відповіді на виникаючі запитання за допомогою шестидюймових чорно-білих екранів монітора. (Ідея Бітцера полягала в можливості виводу на дисплей не тільки текстової, а і графічної інформації, що істотно розширювало можливості навчання, ‑ ред.)


http://osvita.ua/school/method/46428/

Вашу публікацію на сайті може засвідчити Сертифікат

mini

Революція гідності. Війна. Рівненщина

Сайт пам'яті загиблих
Революція гідності. Війна. Рівненщина

Опитування

Які джерела електронних ресурсів Ви використовуєте найчастіше?