Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 
 Не пройшло й десяти тижнів навчання учнів у нових для них класах поточного навчального року, а вони, після завершення предметних олімпіад у своєму закладі, починають змагатися на районному та міському рівні.

Освітяни, для яких принципи академічної добропорядності є чимось більшим, ніж лише красива риторика/патетика чи зручним прикриттям тіньових оборудок на «ярмарку інтелектуального самохвальства», давно критикують недоліки проведення шкільних предметних олімпіад.

Головними були і лишаються порушення у ході встановлення їхніх результатів, що привносять педагоги, задіяні у проведенні чи не всіх інтелектуальних змагань між школярами різних закладів.

Чого, до речі, практично не має у межах одного закладу.

Звісно, не буде доречним, щоб у черговий раз перераховувати всі складові пакету ризиків змагального принципу «Fair play», зокрема й у цьому профільному освітньому питанні.

Автор: Володимир Бєлий, заступник директора з НВР, фізико-технічний ліцей м. Херсона.

http://osvita.ua/blogs/53029/

Вашу публікацію на сайті може засвідчити Сертифікат

mini

Революція гідності. Війна. Рівненщина

Сайт пам'яті загиблих
Революція гідності. Війна. Рівненщина

Опитування

Які джерела електронних ресурсів Ви використовуєте найчастіше?
 

Інше