Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 
 Міністерство освіти і науки,
молоді та спорту України
Управління освіти Острозької районної державної адміністрації
Острозький районний методичний кабінет
Розвазька ЗОШ І-ІІІ ст.

 

 Дроботун О. І.


Фізичні диктанти з розділу
«Кількість теплоти. Теплові машини».

8 клас


 

2015

Дроботун О.І.   Фізичні диктанти з розділу «Кількість теплоти. Теплові машини». Фізика 8 клас, 2015. -   с.

Посібник підготовлено Дроботуном Олександром Івановичем, вчителем фізики Розвазької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (кваліфікаційна категорія «спеціаліст ІІ категорії»).

Видання можна використовувати для проведення самостійних робіт, уроків узагальнення та підготовки учнів до предметної олімпіади.

Рекомендовано вчителям фізики, студентам фізичних факультетів, учням, що цікавляться фізикою.

Рецензент: Демчук В.М. – методист районного кабінету відділу освіти Острозької районної державної адміністрації.

 Розглянуто та затверджено на засіданні науково-методичної ради
Острозького районного методичного кабінету
(Протокол № 2  від 11.12.14 р. року)


ПЕРЕДМОВА

Пропонований посібник складений відповідно до чинної програми з фізики для загальноосвітніх навчальних закладів і являє собою збірник фізичних диктантів, які охоплюють розділ «Кількість теплоти. Теплові машини»  8 клас.

Фізичні диктанти є однією з форм контролю навчальних досягнень учнів і дозволяють учителю за короткий термін перевірити ступінь засвоєння учнями програмового матеріалу, вчасно виявити прогалини в їхніх знаннях та відповідним чином скорегувати навчальну діяльність. У ході написання диктантів учні вчаться сприймати умови завдань на слух, записувати словесні вирази мовою фізичних термінів та формул, розвивають логічну побудову відповідей.

Збірник містить 10 диктантів. До кожного диктанту наведено відповіді. Учні також зможуть скористатися відповідями у ході само- і взаємоперевірки. Завдання складені так, щоб кожна дитина мала можливість випробувати свої сили з нестандартних завдань, шукати відповіді, помилятися, бачити свої помилки так і просуватися в креативному розвитку.

Фізичні диктанти можуть бути використані на різних етапах уроку: актуалізації опорних знань, засвоєння нового матеріалу, закріплення знань, повторення матеріалу.

Отже, використання тестових завдань є досить ефективним інструментом який буде корисним як молодим учителям фізики, учням, студентам, так і досвідченим педагогам.

Завантажити: Дроботун О.І. Фізичні диктанти з розділу «Кількість теплоти. Теплові машини» (документ)

Вашу публікацію на сайті може засвідчити Сертифікат

mini

Революція гідності. Війна. Рівненщина

Сайт пам'яті загиблих
Революція гідності. Війна. Рівненщина

Опитування

Які джерела електронних ресурсів Ви використовуєте найчастіше?
 

Інше