Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

«Учитель року - 2017» у номінації «Біологія»

» 

Зламан Світлана Василівна

Вчитель біології і основ здоров’я

Старший вчитель

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18

Рівненської міської ради

 

Педагогічне кредо

«Діти - це наш суд на миру, наше дзеркало, в якому совість, розум, чесність, охайність нашу - все в наявності видно. Діти можуть нами закриватися, ми ними - ніколи» Б. Л. Астафєв

Автопортрет «Я - педагог і особистість.

Щоранку, дорогою до школи, я проходжу «дорогою вітань», коли всі діти, з якими я зустрічаюсь, вітаються і посміхаються мені у відповідь. Я знаю, що в школі біля мого кабінету мене вже чекають. Вони поспішають щось розповісти, поділитися чимось своїм, що їх спантеличило або тривожить. Допомогти їм може тільки той, хто сам в достатній мірі володіє знаннями про цей новий світ, приймає все нове і сам здатний змінитися. Тобто, бути справжнім вчителем. А хто він – справжній вчитель? І чи можу я себе так назвати?

Справжній вчитель має право вчити інших тільки тоді, коли вчиться сам. І хоч я педагог, який працює в школі вже 17 років, з кожним роком розумію, що ніколи не можна зупинятися на досягнутому, бо життя – це процес, тому постійно потрібно рухатись вперед.

Справжній вчитель – це творча особистість, бо тільки творча людина може виховати творчу дитину.

Справжній сучасний вчитель повинен йти в ногу з часом, бути різнобічною людиною, не обмежуватися лише сферою свого предмета.

Справжній вчитель це щаслива людина, бо діти до найменший дрібниць бачать і відчувають настрій людини, яка стоїть перед ними.

Що ж я як вчитель можу зробити і роблю, щоб діти отримували користь і задоволення від навчального процесу? Для цього я:

- забезпечую таку атмосферу, щоб учні не боялися вчителя;

- на уроках біології людини пропагую важливість здорового способу життя;

- використовую технології толерантного спілкування;

- використовую релаксопедичні методи;

- створюю у кабінеті біології комфортну атмосферу;

- допомагаю створити емоційний комфорт та ситуацію успіху;

- не дозволяю принижувати учнів;

- враховую індивідуальні стилі навчання;

- забезпечую на уроках рухову активність;

- мені ніколи не бракує добрих і щедрих слів моїм учням, і ще, за тривалий час спілкування з ними, я зрозуміла, що контакт з учнями, і результативність нашої роботи можливі у більшій мірі лише тоді, коли називати всіх по імені, а не по прізвищу.

І в роботі, і в житті я не боюся своїх помилок. Експериментую, шукаю, є досить самокритичною. Зберігаю в собі людяність у спілкуванні не тільки з дітьми, але і з колегами. Допомагаю і підтримую працю дитини, стимулюю її творчі ідеї, готую до майбутнього динамічного життя, щоб згодом вона стала самостійною, творчою, впевненою в собі людиною. Вірю в себе. Керую власним часом. Винагороджую себе: подорожую, відпочиваю. Роблю все, щоб  досягти успіху. Діти цінують успішних людей і прагнуть бути такими ж. А найголовніше – навчаю так, як живу.

То чи я є справжній вчитель? На це запитання може відповісти тільки майбутнє, коли мої вихованці у дорослому житті скажуть: «Оце був справжній учитель».

http://szlaman.blogspot.com/ 

Подивитися урок в розділі «Біологія» Значення і будова шкіри

Вашу публікацію на сайті може засвідчити Сертифікат

mini

Революція гідності. Війна. Рівненщина

Сайт пам'яті загиблих
Революція гідності. Війна. Рівненщина

Опитування

Які джерела електронних ресурсів Ви використовуєте найчастіше?
 

Інше