Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 
Управління освіти і науки Кам’янської
міської ради

Комунальний заклад «Середня загальноосвітня
школа № 30 м. Кам’янського»

Формування історичного мислення
при вивченні курсу «Історії України»


(навчально-методичний посібник щодо упровадження у
навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних
технологій у 7-8 класах)

АВТОР МЕТОДИЧНОЇ РОЗРОБКИ
учитель історії, «старший вчитель»
комунального закладу «Середня
загальноосвітня щкола № 30  м. Кам’янське»,
БАБЕНКО Рита Миколаївна




м. Кам’янське

Рецензент: Ващенко В.А., вчитель-методист, завідуюча методичним кабінетом управління освіти і науки Кам’янської міської ради



Бабенко Р.М. Формування історичного мислення при вивченні курсу «Історії України» : навчально-методичний посібник щодо упровадження у навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій у 7-8 класах. – комунальний заклад «Середня загальноосвітня школа № 30 м.Кам’янське». – К.2014. – 28с.


Даний посібник містить методичні рекомендації щодо використання технологій історичного мислення на уроках історії у 7, 8  класах. Активізації мислення, оволодінню навичками дослідницької роботи, поглибленню розуміння учнями історичних подій, процесів, явищ сприяє робота з різноманітними історичними джерелами. Посібником зможуть скористатись вчителі  суспільствознавчих дисциплін.

Розглянуто на засіданні
методичного об'єднання вчителів
суспільствознавчих дисциплін методичного
кабінету управління освіти і науки
Кам’янської міської ради
від 23.01.2017

                                    Бабенко Рита Миколаївна, вчитель історії комунального закладу «Середня загальноосвітня школа № 30 м. Кам’янське».  категорія – вища, звання «Старший вчитель»,стаж роботи – 24 роки

    Підвищення кваліфікації і професійна підготовка:курси за програмою «Основи ІКТ у навчально-виховному процесі» та Іntel «Навчання для майбутнього», ДОІППО – 2009; курси вчителів історії, правознавства та суспільствознавчих дисциплін, ДОІППО – 2012; XI обласні Архангело-Михайлівські філософсько-богословські читання «Становлення духовної особистості в контексті сучасних світоглядних трансформацій», ДОІППО – 2013; курси для методистів управлінь освіти «Випереджаюча освіта для сталого розвитку», ДОІППО – 2014. 


Тема самоосвіти: Формування  історичного мислення при вивченні курсу «Історії України»

Мета роботи над темою самоосвіти:

- оволодіти досягненнями педагогічної науки та практики;

- поглибити теоретичні знання та практичні вміння з технології розвитку історичного мислення у процесі вивчення курсу історії.

Завдання:

- розширити загальнопедагогічні та психологічні знання;

- оволодіти ефективними формами, методами, прийомами навчання історії;

- визначити шляхи практичного застосування технології історичного  мислення;

- впроваджувати в практику технологію історичного мислення. 

Очікувані результати: підвищення професійної компетентності;  поліпшення якості викладання історії, виховання та розвитку учнів.
  

Зміст

1.Вступ…………………………………………………………. 5
2.Формування історичного мислення при вивченні курсу
 «Історії України»………………………………………………7
3.Висновки…………………………………………………….11
4.Список використаних джерел…………………………….12
5.Додатки…………………………………
……………………13


Управління освіти і науки Кам’янської

міської ради

 

Комунальний заклад «Середня загальноосвітня

школа № 30 м. Кам’янського»

Вашу публікацію на сайті може засвідчити Сертифікат

mini

Революція гідності. Війна. Рівненщина

Сайт пам'яті загиблих
Революція гідності. Війна. Рівненщина

Опитування

Які джерела електронних ресурсів Ви використовуєте найчастіше?
 

Інше