Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

Ці та інші проблеми намагалися розв’язати 10 листопада в  Києві на Міжнародному конгресі зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології: «Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення».

Останнім часом покращилася демографічна ситуація, однак збільшилася і кількість дітей, що мають вади у здоров'ї. В свою чергу, батьки частіше відмовляються від інвалідності дітей, як сегрегуючого фактору. За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), лише 20 % народжених дітей умовно вважається здоровими, інші – або страждають порушеннями психофізичного розвитку, або знаходяться в стані між здоров’ям і хворобою. Отже, варто знаходити відповіді на дані виклики і впроваджувати інклюзію.
Ці питання висвітлювали на пленарному засіданні - модератори А.Колупаєва, Н.Віннікова - вивчивши як зарубіжний досвід (Канади, Польщі ) та України.
Учасники мали змогу взяти участь у майстер-класах:
"Ранкова зустріч..."Н.Заєркова переконала у доцільності тренінгів і залучила учасників до вправ, обміну інформацією, А. Трейтяк візуалізувала хід тренінгу на ватмані і зосередила увагу на розробках фонду "Крок за кроком".
Популярний майстер-клас"Організація здоров'язбережувальної діяльності ...в інклюзивному середовищі" Г.Бондаренко запропонував познайомитися та запропонував написати Сенкан. О.Ващенко, Л.Романенко запропонували активізувати рухову активність, впроваджувати фізкультурно-оздоровчі заходи та загальнооздоровчі заходи. К.Нечипоренко,Л.Шкарбан познайомили з власними дослідженнями.
"Нейропсихологічна корекція поведінки дітей з гіперактивністю та дефіцитом уваги" провела дитячий нейропсихолог О.Перчикова.
"Використання корекційних методів у роботі з дітьми з особливостями психофізичного розвитку та їх батьками"- тренери В. Хамалах та Т. Чечко.
Також проводилися майстер-класи з метою корекції та розвитку творчих здібностей дітей з особливими потребами: "Розвиток почуття ритму...", "Технологія "Ритміка", як інструмент розвитку дитини...", "Музикотерапія: види корекційно-розвивальної роботи", "Азбука творчості..."
В ході майстер-класу"Пріоритетні підходи до реабілітації дітей з інвалідністю" Л.Остролуцька ознайомила з мовою і етикетом людей з інвалідністю,"універсальним дизайном".
Тренінг "Для батьків дітей з психофізичними вадами у розвитку" провела А. Душка, зазначивши, що варто враховувати їх психоемоційний стан та надавати ефективну психологічну допомогу, уникаючи емоційного вигорання. Ми вдячні організаторам за проведені ці, та інші майстер-класи, тренінги – інноваційні форми роботи, які так необхідні у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
Учасники мали змогу обрати тематичні майстер-класи і висловлюють вдячність тренерам за їх проведення.
Запропоновані тренінги для логопедів, ворк-шоп, майстер-класи сприятимуть ще ефективнішому запровадженню інклюзії.
Після цього було проведено наукову дискусію. Крім того, фахівці мали змогу висвітлити власний досвід роботи та опублікувати.
Організатори запевнили, що конгреси планують проводити і вподальшому, однак, менш чисельні.

vr 

 

 

 

 

 

vr1

Вронська Вікторія Миколаївна,

ст.викладач кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти РОІППО.

Вашу публікацію на сайті може засвідчити Сертифікат

mini

Революція гідності. Війна. Рівненщина

Сайт пам'яті загиблих
Революція гідності. Війна. Рівненщина

Опитування

Які джерела електронних ресурсів Ви використовуєте найчастіше?
 

Інше