Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

Одейчук Ольга

Керівник громадської організації

Асоціація батьків дітей з інвалідністю та особливими потребами «Особливий кіндер»,

консультант-тифопедагог Березнівської ПМПК

 

Тема заняття: Ріпка

Корекційно-розвиткове заняття для дітей

з тяжкими порушеннями зору


Мета заняття: навчити дітей краще орієнтуватись в мікро- і макропросторі, навичок комунікацій; розвивати вміння налагоджувати контакт з оточуючими , покращити зв’язне мовлення та дрібну моторику; ознайомити дітей з новими поняттями та смаками; влаштувати міні-театр.

Вік дітей: 6-9 років

Кількість дітей: 7-10

Хід заняття

І. Знайомство.

Діти сідають в коло і беруться за руки. Кожна дитина по черзі представляється, розказує про себе, свій зовнішній вигляд, одяг, зачіску в деталях. Під час знайомства постійно акцентується увага дітей на те, хто поруч: справа, зліва, навпроти.

ІІ. Орієнтація в просторі.

Дітям пропонується гра «Хто поруч?». По-черзі питаємо кожної дитини: «Хто сидить праворуч від Іванка? Хто сидить ліворуч від Матвія? Хто сидить навпроти Діанки?». Якщо дитина самостійно не може відповісти, просимо допомогу решти дітей. Гра продовжується доти, доки діти чітко на зрозуміють хто, де, і біля кого сидить.


ІІІ. Комунікація.

Вистава в ролях «Ріпка». Кожна дитина обирає для себе роль. Обов’язково для кожного роздаються костюми і кожен обстежує руками  костюми. Вистава розігрується в ролях, кожен учасник має свої слова і шикується за порядком сюжету казки, промовляючи свої слова: «Ріпка – я дозріла. Дід – час нашу ріпка рвати; іди бабусю не лежи, ріпку вирвати допоможи. Баба (руки в боки) – іду-іду дідусю; ходи внучко, не лежи, нам ріпку вирвати допоможи. Внучка – біжу-біжу бабусю, ходи собачко, не лежи, нам ріпку вирвати допоможи. Собачка – гав-гав, ходи кицько, не лежи, нам ріпку вирвати допоможи. Кицька – няяяяв, ходи мишко, не лежи, нам ріпку вирвати допоможи. Мишка – пі-пі-пі біжу-біжу вам ріпку вирвати допоможу.

Після того, як вирвали ріпку діти присідають по-черзі, тримаючись за плече товариша, щоб відчувати його рухи: мишка, кішка, собачка, внучка, баба, дід, ріпка.

ІV. Фізкультхвилинка. Розвиток мовлення.

Всі діти стають в коло, беручись за руки, і промовляють  слова фізкультхвилинки із відповідними рухами три рази: повільно, швидко і ще швидше:

Ішов дід у город гуп-гуп-гуп,

За ним баба, руки в боки туп-туп-туп.

Біжить внучка швидким кроком бігом-бігом-бігом,

Потім собачка із підскоком гав-гав-гав.

За нею кицька тихим кроком няв-няв-няв,

От і мишка швидко з нірки пі-пі-пі.

Потягли всі разом ріпку ба-ла-бамц!!!(Присіли)

V. Розвиток дрібної моторики.

Діти сідають за стіл, подають руки сусідам, щоб зрозуміти біля кого вони сидять. Вчитель дає в руки кожній дитині справжню ріпку з бадиллям і розповідає про її значення і зовнішній вигляд, запитує у дітей, що вони знають про цей овоч. Після того, як діти обстежили ріпку потрібно з дітьми уточнити якого вона кольору, адже незряча дитина може про це не знати. Тоді вчитель дає кожній дитині пластилін, в ліву руку – жовтий, в праву-зелений і пропонує зробити таку ріпку, як вони щойно обстежили. Обов’язково треба наголосити дітям, щоб вони не переплутали кольорів, аби  в кінцевому результаті ріпка була жовта, а гичка – зелена.

VI. Розпізнавання смакових властивостей.

Кожній дитині дається готова до вживання ріпка, під час куштування діти описують її аромат, смак, консистенцію.

 

Вашу публікацію на сайті може засвідчити Сертифікат

mini

Революція гідності. Війна. Рівненщина

Сайт пам'яті загиблих
Революція гідності. Війна. Рівненщина

Опитування

Які джерела електронних ресурсів Ви використовуєте найчастіше?
 

Інше