Матвійчук А.Д., учитель економіки, спеціаліст
першої категорії Рівненської української гімназії
Мета: формувати: знання про маркетинг, складові та функції маркетингу та сегментацію ринку;
розумові вміння виділяти головне, істотне у викладеному матеріалі, аналізувати інформацію, виявляти аналогії, встановлювати закономірності логічних залежностях, самостійно робити висновки;
логічні вміння освоювати логічну структуру змісту і вміння висловлювати власні думки; розбиратися в структурі визначення понять;
вміння творчої діяльності учнів самостійно застосовувати знання до вирішення практичних завдань;
сумлінне ставлення до праці, культуру і дисципліну праці, підтримувати ініціативу, партнерство і творчість і співпраці;
завантажити файл у форматі pdf
Див. Вивчення теоретичних і практичних аспектів системи маркетингу на уроках економіки