
Технології дистанційного та змішаного навчання за рік пандемії коронавірусу стали вже звичними для шкіл. Щоб заклади продовжували працювати якісно та ефективно і в умовах очного навчання, і онлайн, організація освітньої діяльності потребує певної адаптації. Змінювати слід і всі компоненти системи освітнього процесу школи. У Державній службі якості освіти підготували поради, як директорові та педагогам налагодити роботу в умовах дистанційного навчання.
Загалом, як показуе аналiз анкет, вщпов^ засвiдчили про певну обiзнанiсть майбутнiх учителiв початково школи щодо рiзноманiття електронних освп лх ресурсiв, використання ?х пiд час проведення уроюв на педагогiчнiй практик, зокрема в умовах дистанцiйного навчання. Однак, те, що бтьшмсть респондент обрали лише один, або два варiанти вказан електроннi освiтнi ресурси свщчить про необхiднiсть систематично ознайомлювати iз рiзними електронними освiтнiми ресурсами, ?х специфiкою використання. Як бачимо з результат опитування, основною перешкодою для реалiзацN завдань формування Ыформацмно-цифрово компетентности е вiдсутнiсть знань з використання електронних освп лх ресурсiв у процеа педагопчно практики.