Жинчин Лариса Іванівна,
вчитель хімії вищої кваліфікаційної категорії
Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1
Розвивати здібності учнів, виявляти обдарованих дітей, стимулюючи їх творче самовдосконалення, творчу активність, дати їм грунтовні, міцні знання, озброїти їх практичним розумінням основ наук, підвищити їх інтерес до предмета, допомогти у виборі професії – це далеко не всі завдання , які дає можливість реалізувати позакласна робота з хімії, якщо проводити її систематично та цілеспрямовано.
Форми і методи роботи використовують найрізноманітніші. Це – олімпіади, конкурси знавців, турніри, вікторини, ігрові тренінги, ділові ігри, брейн- ринги, «Що?Де?Коли?». Елементи змагання, що містяться в іграх, сприяють розвитку здібностей, творчій актив-ності, залучають учнів до життя.