Руднік Лариса Петрівна,
вчитель-методист ЗОШ І-ІІІ ступенів
Рівненської міської Ради № 18
Мета:
Формувати компетентності:
предметну (літературну):
а) знаннєва складова: зацікавити учнів особистістю Сергія Гридіна та його творчістю; ознайомити зі змістом повісті; з’ясувати проблематику твору; удосконалювати вміння висловлювати свої міркування про стосунки батьків і дітей, справжню дружбу, моральний вибір у житті;
б) діяльнісна складова: висловлювати міркування з приводу змісту твору, порушених автором проблем, проводити аналогії із сучасним життям; визначати роль прочитаного для особистісного й читацького розвитку (читацька компетентність);
ключові (соціальна та громадянська): виховувати почуття відповідальності за свої вчинки, прагнення не загубити себе в дорослому житті; формувати любов та повагу до батьків; сприяти формуванню активної життєвої позиції стосовно прочитаного.