Іванова Лідія Іванівна –
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методик
початкової освіти РДГУ, відмінник освіти України.
Удосконалення темпу читання на уроках початкової школи
Змістом мовно-літературної освітньої галузі у початкових класах окреслено важливе завдання: виховання стійкої мотивації до читання, що є неможливим без усвідомленням учителем важливості формування предметної компетентності. ( за Державним стандартом базової загальної середньої освіти – літературної). Її трактуємо як готовність і здатність працювати з текстами різних художньо-естетичних систем, культурно-історичних епох, світоглядних орієнтирів, традицій і стилів: розуміти зміст прочитаного, з’ясовувати авторську позицію і художні засоби донесення її до читача, творити на основі прочитаного власні смисли щодо порушених проблем, висловлювати власну (подеколи критичну) позицію стосовно прочитаного, сприймати художній твір як чинник формування життєвого досвіду та соціально-психологічного й соціокультурного становлення.