Кравчук Богдан Іванович, вчитель історії
КЗ «Храпинська ЗОШ І-ІІ ступенів» Локницької сільської ради
Зарічненського району Рівненської області
Тип уроку: узагальнення вивченого.
Мета: розширити кругозір учнів з вивчених раніше тем; оцінити навчальні досягнення школярів з історії рідного краю.
14 Матеріали до теми «Вступ. ЩО ТАКЕ ІСТОРІЯ» Завдання учителя: – Сприяти усвідомленню того, що кожна людина часто подумки повертається у своє минуле, намагаючись у сьогоденні використати здобутий досвід та передбачити наслідки рішень, які хоче прийняти. – На прикладах продемонструвати взаємопов’язаність минулого, сьогодення і майбутнього. – Ознайомити учнів з об’єктом і предметом історії як науки, її призначенням як шкільної дисципліни. – Формувати вміння використовувати підручник з історії для учіння. Результати учіння теми: Завершивши вивчення теми, учні розумітимуть: – історія – це наука про Людину в її рішеннях і діяннях; – мотиви інтересу (звернення) людини до минулого; – взаємопов’язаність минулого, теперішнього і майбутнього; – завдання історії як шкільного предмета. й умітимуть: – використовувати термін «історія» в різних значеннях (як оповідь, як досвід, як живу пам’ять про життя людей у минулому, як науку); – формувати й укладати історичний словник; – застосувати алгоритм користування підручником.