SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!
Рівненська обласна універсальна наукова бібліотека      e-mail: scherban.r@gmail.com

Освітній навігатор

  • Головна
  • Новини
  • Нова школа
    • Конспект уроків
      • Фізика
      • Алгебра
      • Хімія
      • Астрономія
      • Біологія
      • Історія
      • Географія
      • Математика
      • Економіка
      • Українська мова
      • Українська література
      • Зарубіжна література
      • Іноземна мова
      • Фізична культура
      • Художня культура
      • Трудове навчання
      • Захист Вітчизни
      • Позакласна робота
    • Дошкільна освіта
    • Початкова школа
    • Досвід роботи
    • Цікаво знати
  • Особлива дитина
    • Інклюзія
  • Батьки і школа
    • Булінг
  • Виші вчителю
    • МЕГУ ім. С.Дем’янчука
    • РДГУ
    • РОІППО
    • Передвища освіта
  • Література педагогу
  • Home
  • Новини
  • Нова школа
  • Конспект уроків
  • Історія України
  • Узагальнення вивченого з курсу «Вступ до історії рідного краю. Минуле сіл Зарічненщини». 6 клас
21.01.2021
П’ятниця, 16 Жовтень 2020 / Published in Історія України, Конспект уроків

Узагальнення вивченого з курсу «Вступ до історії рідного краю. Минуле сіл Зарічненщини». 6 клас

Кравчук Богдан Іванович, вчитель історії

КЗ «Храпинська ЗОШ І-ІІ ступенів» Локницької сільської ради

Зарічненського району Рівненської області

Тип уроку: узагальнення вивченого.
Мета: розширити кругозір учнів з вивчених раніше тем; оцінити навчальні досягнення школярів з історії рідного краю.

Завантажити файл у форматі pdf

  • Tweet

What you can read next

Особливості мовної організації художнього тексту-опису
І. Білоус. Драма – притча «Марія – княгиня Рівненська (Несвицька)». Уславлення жіночності і сили людського духу в образі Марії
Маркетинг у діяльності підприємця. Функції маркетингу. Сегментація ринку за споживачами, продуктами, каналами збуту.

1 Comment to “ Узагальнення вивченого з курсу «Вступ до історії рідного краю. Минуле сіл Зарічненщини». 6 клас”

  1. Людмила says :Відповіcти
    18.10.2020 at 15:09

    14 Матеріали до теми «Вступ. ЩО ТАКЕ ІСТОРІЯ» Завдання учителя: – Сприяти усвідомленню того, що кожна людина часто подумки повертається у своє минуле, намагаючись у сьогоденні використати здобутий досвід та передбачити наслідки рішень, які хоче прийняти. – На прикладах продемонструвати взаємопов’язаність минулого, сьогодення і майбутнього. – Ознайомити учнів з об’єктом і предметом історії як науки, її призначенням як шкільної дисципліни. – Формувати вміння використовувати підручник з історії для учіння. Результати учіння теми: Завершивши вивчення теми, учні розумітимуть: – історія – це наука про Людину в її рішеннях і діяннях; – мотиви інтересу (звернення) людини до минулого; – взаємопов’язаність минулого, теперішнього і майбутнього; – завдання історії як шкільного предмета. й умітимуть: – використовувати термін «історія» в різних значеннях (як оповідь, як досвід, як живу пам’ять про життя людей у минулому, як науку); – формувати й укладати історичний словник; – застосувати алгоритм користування підручником.

Залишити відповідь Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні коментарі

  • Щербан Раїса до Інклюзивна освіта : новини літератури (4 кв. 2020 р.)
  • Щербан Раїса до Новини педагогічної науки та практики за 4 квартал 2020 року
  • Алла до Новини педагогічної науки та практики за 4 квартал 2020 року
  • виды гравировки до Інклюзивна освіта : новини літератури (4 кв. 2020 р.)
  • Тамара до “Найкращий інтерактивний урок”. Всеукраїнський конкурс для вчителів

Recent Posts

  • ЛІТЕРАТУРНИЙ ПОРТРЕТ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА: ОСОБИСТІСТЬ НА ТЛІ ДОБИ (ДО 100-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ПИСЬМЕННИКА

    У статті репрезентовано літературний портрет Ол...
  • ВИВЧЕННЯ ЖИТТЄПИСУ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ШКОЛІ

    Лілія Овдійчук, кандидат педагогічних наук, доц...
  • Вивчення життєпису Миколи Гоголя на уроках зарубіжної літератури

    Лілія Овдійчук, кандидат педагогічних наук, доц...
  • ДЖОЗЕФ КОНРАД ЯК ОСОБИСТІСТЬ: ЛІТЕРАТУРНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ

    Овдійчук Лілія Миколаївна, кандидат педагогічни...
  • ПАВЛО ГРАБОВСЬКИЙ ЯК ОСОБИСТІСТЬ: ДО ПИТАННЯ ВИВЧЕННЯ БІОГРАФІЇ ПИСЬМЕННИКА У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ ТА ВНЗ ЗА ПЕРШОДЖЕРЕЛАМИ НА ОСНОВІ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ

    Овдійчук Лілія Миколаївна, кандидат педагогічни...

Archives

  • Січень 2021
  • Грудень 2020
  • Листопад 2020
  • Жовтень 2020
  • Вересень 2020
  • Серпень 2020
  • Липень 2020
  • Червень 2020
  • Травень 2020
  • Квітень 2020
  • Березень 2020
  • Лютий 2020
  • Січень 2020
  • Грудень 2019
  • Листопад 2019
  • Жовтень 2019
  • Вересень 2019
  • Серпень 2019
  • Липень 2019
  • Червень 2019
  • Травень 2019
  • Квітень 2019
  • Березень 2019
  • Лютий 2019
  • Січень 2019
  • Грудень 2018
  • Листопад 2018
  • Жовтень 2018
  • Вересень 2018
  • Серпень 2018

Categories

  • Алгебра
  • Батьки і школа
  • Без категорії
  • Біологія
  • Булінг
  • Виші вчителю
  • Всесвітня історія
  • Географія
  • Досвід роботи
  • Дошкільна освіта
  • економіка
  • Зарубіжна література
  • Інклюзія
  • іноземні мови
  • Інформатика
  • історія
  • Історія України
  • Конспект уроків
  • Література педагогу
  • Математика
  • МЕГУ ім. С.Дем'янчука
  • Музика
  • Нова школа
  • Новини
  • Основи здоров’я
  • Особлива дитина
  • Позакласна робота
  • Початкова школа
  • Правознавство
  • РДГУ
  • РОІППО
  • Сценарії
  • Трудове навчання
  • українська література
  • українська мова
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Хімія
  • Художня культура
  • цікаво знати

Мета

  • Увійти
  • RSS записів
  • RSS коментарів
  • WordPress.org

© 2018. All rights reserved. Рівненська обласна універсальна наукова бібліотека    scherban.r@gmail.com Щербан Раїса Миколаївна

TOP