Гончар Галина Яківна, вчителька математики
вищої кваліфікаційної категорії, старша вчителька
Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1
Мета проекту: показати широке застосування похідної; довести, що похідна – засіб дослідження процесів дійсності і сучасного виробництва; розвивати вміння досліджувати, систематизувати вивчені факти; виховувати волю та наполегливість у досягненні кінцевого результату.
Мета уроку:- познайомити учнів із різними типами прикладних задач та методами їх розв’язування за допомогою похідної; формувати уміння застосовувати знання та способи дій у змінених і нових навчальних ситуаціях; поглибити знання учнів про моделювання процесів дійсності за допомогою апарата похідної;
– активізувати пізнавальну діяльність учнів, сприяти розвитку інтелектуальних і творчих їх здібностей, розвивати навички мислення, формувати вміння генерувати ідеї, розвивати пам’ять і обчислювальні навички , вміння переконувати;
– виховувати колективної праці, працьовитість, зібраність, організованість, увагу, відповідальність та вимогливість до себе, вміння продемонструвати власні здібності, інтерес до предмету.
завантажити файл у форматі pdf
Похідна у фізиці, завантажити презентацію