Вчителі, з якими ми спілкувалися, кажуть, що рано чи пізно треба було би відмовлятися від звичайних уроків у класі. Мовляв, така система віджила своє. Урок – це більше, ніж 45 хвилин. А пандемія просто пришвидшила цей процес.
Так, популярним стало змішане навчання. Це – методика, за якою учні засвоюють частину матеріалу онлайн і якоюсь мірою самостійно керують своїм часом, а частину – офлайн, у класі. Водночас, це логічно пов’язані між собою компоненти теми. Зрештою, учні отримують цілісний навчальний досвід.
Під час пандемії деяким учителям доводиться працювати і з учнями, які навчаються безпосередньо в класі, і з тими, хто перебувають на самоізоляції й навчаються онлайн.
Ми поговорили з учителями, які мають такий досвід, про те, як вони поєднують онлайн- і офлайн-уроки, які методики використовують і чи важко так працювати.
ЯК ПРОВОДИТИ УРОКИ, ЯКЩО ПЕВНІ КЛАСИ ВДОМА?
https://nus.org.ua/articles/zmishane-navchannya-yak-vchyteli-pratsyuyut-i-oflajn-i-onlajn/